Wednesday 11 April 2012

(Gambar) Awek Cun Kena Lanyak Teruk Jurulatih Dalam Latihan Bodyguard

Perghhh! Memang dahsyatlah awek-awek nie, walaupun awek-awek nie cun dan seksi, tapi tetap dibelasah teruk oleh jurulatih mereka dalam latihan pengawal peribadi wanita profesional. Tak macam bodyguard jer awek-awek nie… Macamtop model jer nie… Hehehe…

Untuk hari pertama macam biasalah, salam perkenalan dan awek-awek nie berbaris dan boleh senyum, gelak, ber’make-up ala-ala miss world gitu… Hehehe… Tapi selepas itu, awek-awek nie akan menjalankan pengawal peribadi profesinal yang akan berlangsung selama 28 hari tanpa henti whoaaa!

Tempat latihan pengawal peribadi ini dilakukan di pantai diSanya di Wilayah Hainan, China yang turut melatih untuk kanak-kanak perempuan dan lelaki juga yang ingin menjadi pengawal peribadi profesional. Dalam tempoh 28 hari, pelatih akan diajar seni mempertahankan diri, kaedah perisikan dan anti-terorisme.

Dan macam kursus-kurus yang lain, pada penghujung kursus atau latihan pengawal peribadi profesional ini, awek-awek yang mulanya seksi dan gedik akan menerima sijil dan akan ditugaskan sebagai pengawal peribadi swasta.

Sijil nie untuk yang lulus latihan dan peperiksaan yang disediakan sahaja dan mereka nie memang mendapat gaji yang lumayan serta pengawal peribadi wanitamendapat permintaan yang tinggi. Nak lihat awek-awek nie kena lanyak lagi?

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com