Wednesday 11 April 2012

(Gambar) Perayaan Kesuburan Zakar – Kanamara Matsuri, Hanya Di Jepun

Jepun memang dah terkenal dengan barang-barang yang pelik, kelakuan orang Jepun yang aneh dan awek-awek jepun yang seksi seperti Maria Ozawa yang menjadi kegilaan ramai lelaki. Whoooppss! Artikel nie bukan nak cerita dan tidak ada kena mengena dengan artis porno Jepun Maria Ozawa okay!

Ramai, memang ramai dan cukup meriah sambutan Perayaan Kesuburan Zakar – Kanamara Matsuri di negara Jepun nie. Perayaan Hari Kesuburan Zakar ini merupakan hari untuk mengingatkan semua orang lelaki yang Kesuburan Zakarlelaki adalah amat penting.

Objek yang dibuat seperti bentuk ‘Zakar’ akan diusung seluruh pelusuk jalan yang telah dijadualkan oleh mereka yang menganjurkan Perayaan Kesuburan Zakar nie. Dah macam takde kerja lain dah diorang nie kan? Haishhh… Gambar-gambarseterusnya nie tak censored, dan anggaplah kita nak tahu dan belajar pasal benda-benda yang jarang kita lihat dan jangan nak ingat benda lucah jer…


Suka ye makan gula-gula strawberry penis ek?

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com