Friday 6 April 2012

Gambar Stacy Dan Anak Beliau?

Apa cerita nie Stacy? Belum kahwin dah ada anak nie? Whoppps! Korang jangan cepat sangat menyangka buruk terhadap penyanyi yang memang ligat di atas pentas nie, siapa lagi kalau bukan juara Akademi Fantasia 6 nie, Stacy.
Kalau korang nak tahu, sebenarnya ramai dah artis kita nie mengambil anak angkat sebelum berkahwin, antaranya yang baru kami siarkan adalah pelakon jelita kita,Almy Nadia yang dah 3 tahun membela anak angkat.
Daripada sumber yang kami terima, anak angkat Stacy nie sebenarnya daripada keluarga yang susah dan tidak mampu untuk menjaga ramai anak.
Jadi, Stacy yang mampu dan mempunyai sumber yang boleh memelihara makan dan minum serta keperluan harian bayi ini, Stacy berbesar hati untuk mengambil bayi nie sebagai anak angkat.
Memang ternyata comel’lah anak Stacy AF6 nie… Putih gebu macam mummy angkat dia gak. Eh, lupa pulak, ada lagi gambar anak Stacy comel yang lain…
Kami belum dapat maklumat nama anak Stacy nie dan untuk Stacy, anak you nie panggilyou apa ek? Mummy ke mama? Hihihi…

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

1 comments:

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com