Sunday 8 April 2012

Peminat fanatik Lady Gaga bunuh kucing sebab nak tiru pakaian penyanyi itu

TRIBUNNEWS.COM - Seorang peminat fanatik Lady Gaga membunuh kucing demi penyanyi idolanya itu. Kerana penggemar fanatik ini membunuh kucingnya agar boleh mendapatkan darah untuk kostum seperti yang dikenakan Gaga di MTV Video Music Award tahun 2009 lalu.


The Sun melaporkan peminat Gaga bernama Angelina Barnes menenggelamkan kucingnya yang berumur 15 tahun sebelum menrobek perutnya dan mengeluarkan matanya.

Hati kucing tersebut ditemukan di tempat make up Barnes di bilik mandi. Barnes yang berusia 20 tahun dikenai tuduhan melakukan kejahatan terhadap haiwan dan mendapatkan perawatan di hospital.

Ia dikenai tuduhan ketika seorang keluarganya pulang ke rumah dan menemukan Barnes mengenakan jaket panjang dengan wajah dipenuhi darah dan siap ke konsetr. Barnes akhirnya tak jadi ke konsert dan didiagnosa mengidap depresi. Meski demikian, si tetangga berkata jika kekerasan yang dilakukan Barnes di luar dari karakter sebenarnya.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com