Thursday 5 April 2012

Seorang Nenek Rompak Bank dengan Ancaman AIDS

DENVER - Seorang wanita tua cuba merampok bank Colorado dengan menyerahkan sebuah catatan yang mengancam akan menulari virus AIDS kepada cashier jika tidak menyerahkan uang.

Juru cakap polis Colorado Jeff Satur, mengatakan bahawa kini polis sedang mencari pelaku yang diketahui berusia 55 hingga 75 tahun dengan perawakan kurus.

Satur mengatakan bahawa pelaku yang menggunakan topi kondaktur kereta dan juga sweater berwarna abu-abu tersebut, berjalan menuju cashier bank dan menyerahkan catatan tersebut.

"Pelaku mengatakan bahawa dia mengidap AIDS dan akan menulari juruwang jika tidak menyerahkan wang," ujar Satur seperti dilansir Reuters, Selasa (13/6/2011).

Pada ketika melakukan aksinya, wanita tua itu nampak selalu terbatuk-batuk, dia pun melarikan diri dengan sejumlah wang yang belum diketahui jumlahnya.

Polis dan FBI kini telah menyebarkan foto wanita tua tersebut dan juga video pengawasan pada ketika di tempat parking bank untuk mencari identiti perampok tua itu.(rhs)

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com