Wednesday 2 May 2012

Beraksi Seronok di Pesta, Miley Cyrus Diangap Wanita Murahan Oleh Kekasihnya



infospesial.net -  Miley Cyrus tampil seksi itu bukan hal tabu lagi, bahkan artis remaja yang sukses dengan filmnya Hannah Montana tersebut juga sempat mencoreng imejnya sebagai gadis pendiam katika ia didapati merokok saat cuti di Hawaii.

Dan ulahnya tersebut ternyata tak berhenti hingga disitu saja, bahkan kini khabarnya Miley telah membuat sang kekasih Liam Hemsworth marah besar. 

Masalah berawal ketika Miley dan Liam datang ke sebuah pesta, minggu lalu. Miley tampil dengan seluar yang sangat pendek, tak hanya pakaiannya saja yang menarik perhatian banyak orang, namun dalam pesta tersebut Miley juga terus menunjukkan tarian ghairahsepanjang acara. Liam pun marah dengan tingkah Miley yang seperti wanita murahan.


"Miley menari di atas meja sepanjang malam. Liam pun sangat marah," kata seorang saksi mata, seperti dikutip Popeater, Minggu (29/4/2012).

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com