Sunday 3 June 2012

Kerana asyik melayan nafsu kereta masuk kedalam sungai pun tak sedar

Nafsu buat orang lupa daratan, bila nafsu sudah menguasai diri akal dan fikiran sihat tak lagi bekerja dan yang ada hanya hasrat untuk melampiaskan nafsu semata. Mungkin inilah sebabnya sepasang kekasih yang tengah dirasuki nafsu berahi ini tak lagi berhati hati dan waspada saat 'parking' keretanya di tepi sungai, sehingga handbrake kereta pun lupa nak di tarik..
Kerana melayan nafsu pasangan ini tak menyedari keretanya mula bergerak ke arah sungai
Saat mereka berdua tengah asyik didalam kereta , secara perlahan kereta mereka bergerak sedikit demi sedikit ke arah tanah yang lebih rendah, dan menuju ke sungai Rhine di Cologne Jerman, hingga akhirnya kereta mereka masuk kedalam sungai yang deras arusnya.

Nasib baik kejadian tersebut ada yang sempat dilihat orang ramai jatuh ke sungai, sehingga penyelamat polis segera melakukan pertolongan. Sebelum ini juga pernah ada kejadian serupa di tempat yang sama dimana pasangan Jochen Ransett yang berusia 56 tahun dan isterinya Maria yang kendaraannya mereka juga masuk kedalam sungai kerana asyik melakukan hubungan seks di dalam kereta dikawasan tersebut.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com