Sunday 3 June 2012

Kim Kardashian Makin Seksi Demi Kekasih

Hubungan asmara Kim Kardashian dengan Kanye West, semakin mesra. Keduanya tak pernah terpisahkan. West sangat bangga dengan Kim yang terkenal seksi. Ia pun memberikan ultimatum pada Kim, agar menjadi lebih seksi dari sebelumnya.

"Kim akan tampil esktra seksi, untuk menyenangkan West. Ia suka melihat penampilan Kim yang seksi," kata sumber seperti dikutip dari Hollywoodlife, JumAat, 1 Jun 2012.

Tak hairan, saat ini, Kim memang mulai banyak berubah. Ia pun rajin mempamerkan foto-foto seksinya di twitter. Penampilannya juga lebih seksi dari sebelumnya. Ia lebih rajin ke pusat kesegaran demi membahagiakan kekasihnya itu. "West menyukai Kim menjadi super seksi," ucap umber lagi.

Bagi West, Kim adalah wanita paling seksi di bumi ia. Dan ia sangat bahagia, kerana wanita itu berhasil jatuh ke pelukannya. "West menyukai kenyataan, Kim adalah simbol seks. Dan dia senang kerana memiliki Kim," ujar sumber lain.

Tetapi, di sisi lain, perubahan Kim itu membuat geram ibunya, Kris Jenner. Kris marah kerana anaknya itu berada di bawah kendali penyanyi rapper tersebut. Padahal, sebelumnya, Kris adalah orang yang paling bersemangat untuk menjodohkan puterinya itu dengan penyanyi tersebut.

Ia yakin karier Kim akan semakin terangkat lantaran West bersahabat dengan selebriti papan atas Hollywood. Ia ingin Kim berkumpul bersama artis-artis papan atas lainnya, seperti Beyonce dan suaminya, Jay-Z.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com