Saturday 2 June 2012

Nenek sambut harijadi naik motor yang pernah ditunggangi oleh Valentino Rossi

Jangan pernah meremehkan kecintaan seseorang akan kegemaran menaiki motor berkuasa tinggi. Seorang nenek di England merayakan ulang tahunnya yang ke-102 cara yang dahsyat iaitu memacu motor yang pernah dinaiki oleh juara dunia Valentino Rossi.

Hilda Wright,nenek ini mendapat kejutan dari cucunya, Steve Shaw. Dia tahu nenek suka menunggang motor. Maka dia menghadiahkan Yamaha YZF-R1 yang pernah ditunggangi Rossi di Isle of Man tahun lalu.

Tanpa berlengah nenek itu terus memabawa motor 998 cc yang berkelajuan maksimumnya mencapai 299 kilometer per jam itu di sebuah trek lumba sepanjang 60 kilometer itu.

"Saya ingin memberinya sesuatu yang istimewa," ujar Shaw, 21. "Tapi siapa sangka dia langsung melompat ke atas motor." Walaupun tidak dapat membawanya pulang, nenek sangat teruja menikmati hadiah uniknya itu.Motor itu digunakan Rossi di trek lumba yang ada di pulau Isle of Man 2009.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com