Friday 15 June 2012

Payudara Besar Perempuan Ini Dianggap Ganggu Sidang Pengadilan

TRIBUNNEWS.COM - Penguam Dmitry Feofanov dituduh menggunakan seorang pembantu dari pejabat pengacaranya bernama Daniella Atencia untuk menganggu perjalanan sidang pengadilan. Demikian dilapor Daily Mail.

Menurut pengacara Thomas Gooch, sejumlah juri yang ada dalam sidang mengeluhkan ke hakim bahawa dada besar Daniela terlalu menganggu dan boleh membuatnya kalah dalam kes ini.

Gooch, yang merupakan penguam sebuah dealer kendaraan di pengadilan Chicago, Amerika Syarikat (AS), dan merupakan lawan Feofanov, menolak tuduhan jika ia bertindak tidak adil terhadap Daniela. Alasannya menolak Daniela kerana ia tak memiliki pengalaman hukum dan bukan kerana dada besarnya. “Secara peribadi saya suka payudara besar pada perempuan,” katanya.

“Meski demikian saya keberatan terhadap seseorang yang duduk di meja pengacara namun tidak memiliki pengalaman hukum di mana sudah ada dua pengacara di sana. Ia berdandan sangat fashionable dan mengundang perhatian,” jelasnya.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com