Wednesday 6 June 2012

[Promosi - Servis Like Fan Page Paling Murah

Servis Like Fan Page Paling Murah


Assalamualaikum kepada anda yang sedang membaca Servis Fan Page ini..
Dalam Servis Fan Page ini saya akan membantu anda untuk mendapatkan jumlah like yang banyak untuk fan page anda..

Mengikut pemerhatian saya,banyak servis like yang ditawarkan dengan harga yang sangat mahal walaupun jumlah like yang ditawarkan hanyalah sedikit sahaja. Hari ini saya mahu menolong anda,jadi saya membuat keputusan untuk menolong dan membantu anda untuk memiliki fan page dengan jumlah like yang banyak..

Servis Fan Page yang saya buat ini,adalah untuk membantu usahawan internet dalam Malaysia untuk memiliki fan page sendiri dengan jumlah like yang banyak.. Servis Fan Page yang saya buat ini harganya sangatlah rendah yang mampu untuk anda beli..

TETAPI,,,Adakah fanpage anda hambar?Tiada yang like? Kurang pengunjung?Tiada yang perasan?
Apa yang anda perlukan ialah TRAFIK!
Trafik ialah pengunjung yang datang ke fanpage anda. Dalam perniagaan online, strategi utama untuk dapat sale cepat ialah dengan menggunakan VOLUME pelawat. 10% daripada volume pelawat ialah customer anda!

Money is in the list. Like di fanpage adalah penting, KERANA semakin banyak like, semakin banyak prospek yang berminat dengan produk anda. Anda perlu ingat fakta ini, 10% daripada prospek adalah customer anda. Iaitu orang yang akan keluarkan duit untuk produk anda!
Harga Market Biasa Untuk Servis Like

Pakej Like Dari Orang Malaysia (Perbandingan)


500 fans – Market Price RM 200
1000 fans – Market Price RM 400
2000 fans – Market Price RM 800
3000 fans -*Market Price RM 1200
4000 fans -*Market Price RM 1500
5000 fans -*Market Price RM 1900

Di atas ini adalah harga market yang biasa untuk servis like fan page yang banyak ada sekarang ini…

Anda lihat sendiri nilai harga tersebut?
Bagi saya harga tersebut tersangatlah mahal..

Sebab kenapa harga tersebut mahal?

Sebab yang like datang dari orang Malaysia
Like dari orang sebenar iaitu manusia
Sebab tiada like palsu
Bukan like dari bots
Tapi cuma 1 sahaja yang saya nak cakap harga tersebut sangat-sangatlah MAHAL

Jadi sekarang saya akan berikan anda
99.9% saya jamin like dari orang Malaysia
100% saya jamin like dari Manusia
100% saya jamin bukan like palsu
100% saya jamin bukan like dari bots
100% saya jamin like bukan dari paksaaan
100% saya jamin like yang asli

Servis yang pantas tanpa memelukan tempoh masa yang panjang
Servis yang tidak rumit,anda hanya cuma perlu berikan saya link fan page anda sahaja
Servis yang tersangat baik dengan harga murah
Servis yang akan memberikan anda fan page dengan jumlah like yang banyak
Saya jamin yang like bukan dari luar negara
0% like dari luar negara

Harga Like Fan Page Yang Saya Tawarkan

500 like —-> RM 50 ——— Kurang dari 3 hari
1000 like —>RM 100 ———Dalam 4 hari
1500 like —> RM 150 ———Kurang 5 hari
2000 like —>RM 200 ———Dalam 6 hari
2500 like —>RM 250 ———Kurang 7 hari
3000 like —>RM 300 ———Dalam 8 hari
3500 like —>RM 350 ——–Kurang 9 hari

Maximum 10,000 like anda boleh tempah...

Berminat dengan servis like fan page?


Sebarang pertanyaan anda boleh menghubungi Kudin.
Email: admin@ohalkisah.com
Nombor Telefon: 017 875 2095



Kreditasi kepada Bro Mamat..

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com