Friday 15 June 2012

Sila Sahin Wanita Muslim Yang Pertama Berani Tampil Bogel Di Majalah Playboy Di Ancam Bunuh

Gambar BogelSila Sahin Gadis Muslim Pertama yang tampil di Playboy Germany diancam dibunuh -Gambar Telanjang Sila Sahin Playboy GermanyApa jadinya jika seorang wanita muslim tampil sebagai model PlayboyTentu saja cacian dan hujatanhal ini dialami oleh Model sekaligus artis tv beragamaIslamSila Sahin. Stelah Gambar Telanjang Sila Sahin sebanyak 12 halaman tampil di majalah playboygermanySila Sahin disebut pelacur oleh sejumlah Islam fanatik di internetbahkan sampai pada ancamanpembunuhan.
Sila Sahin, wanita sexy kelahiran 3 Disember 1985 ini, disebut pelacur dan perempuan murahan kerana tampil telanjang di Majalah Playboy edisi Jerman. Bahkan, sejumlah fanatik bahkan mengeluarkan ancaman hukuman mati. Sahin dibesarkan di Jerman oleh keluarga keturunan Turki dan sempat mengaku takut dicaci dan dimaki ataupun dipermalukan.Orangtuanya bahkan sangat marah ketika melihat foto telanjang sila sahin di Playboy germany. Ibunya kemudian memutuskan tak ingin mengenal anaknya lagi.

Sila Sahin yang juga bintang drama Jerman bertajuk Good Times, Bad Times, menjelaskan jika gambar telanjang nya itu adalah reaksi dari masa remajanya yang terkongkong.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com