Saturday 7 April 2012

Amir Raja Lawak Serik Bercinta Selepas 5 Kali Dikecewakan

Siapa sangka peserta paling comel yang berbakat dalam Raja Lawak dan Maharaja Lawak,Amir,sudah 5 kali dikecewakan golongan wanita termasuklah seorang jururawat
Kisah lampau yang dilaluinya menyebabkan,dia membuat keputusan untuk tidak mahu bercinta lagi,Amir dalam kenyataannya memberitahu bahawa dia merupakan seorang lelaki yang jujur dalam percintaan tetapi amat sedih setiap wanita yang dikenalinya tidak pernah ikhlas untuk mengambilnya sebagai kekasih hati
“Saya sedar diri ini bukanlah sempurna dan kacak seperti kebanyakan lelaki lain. Saya sedih apabila wanita yang saya kenali cuba mempermainkan perasaan saya. Kalau perkara itu terjadi, saya terpaksa menjauhkan diri”
Amir yang kini muncul dalam rancangan program Super Spontan bersama Adibah Noor juga enggan melukakan hatinya sendiri selepas bertekad untuk tidak mudah jatuh cinta lagi
“Dengan apa yang dilalui ini, saya mengambilnya sebagai pengalaman positif dan anggap mungkin saya dan wanita-wanita yang pernah bertakhta di hati saya itu tiada keserasian dengan saya selain jodoh belum sampai

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com