Thursday 5 April 2012

Gila..abang dan adik berhubungan seks dalam lif

dailymail.co.uk

INILAH.COM, Glasgow - Adik beradik dari Scotland dilihat sedang berhubungan seks di dalam sebuah elevator di stesen kereta. Mereka tak sedar ada kamera CCTV di elevator itu.

Richard Finlayson (21) dan adik perempuannya, Kirsty (18) melakukan tindakan tak senonoh itu di Stesen Motherwell, di luar Ibukota Glasgow pada 27 Jun tahun lalu. Keduanya mengaku melakukan inses saat diseret ke Pengadilan Hamilton Sheriff.

Sang abang menerima hukuman dua tahun masa percobaan, sementara adiknya satu tahun. Richard juga dimasukkan dalam daftar pelanggar seksual. Kirsty tidak dimasukkan ke daftar itu kerana pada saat kejadian masih berusia 17 tahun atau di bawah umur.

Dalam sidang dengar pendapat baru-baru ini, Kirsty diwajibkan menerima layanan kesihatan dan kaunseling kejiwaan. Saat kejadian, ia tinggal di hostel tuna wisma dan menemui abangnya untuk meminjam wang.

“Saat itu saya tuna wisma, mabuk dan memerlukan bantuan. Saya menunggunya di peron sebelum dia naik kereta untuk pulang dan saya naik kereta lainnya. Memang bukan alasan, tapi saya tak ingat apa yang terjadi setelah itu,” ujar Kirsty.

Kirsty juga mengaku muak dan jijik dengan dirinya sendiri. Richard juga mengakui hal sama dan berkata saat itu merupakan masa-masa yang gila. “Kirsty datang kepada saya, tapi ini bukan sepenuhnya salah dia. Kami berdua sudah dewasa dan membuat keputusan bodoh,” katanya.

Sheriff Ray Small menyatakan, kedua beradik ini tentunya mengerti masyarakat tak boleh menerima apa yang mereka lakukan. Meski begitu, ia mengatakan, kedua tersangka masih rentan dan tak dipenjara kerana tak pernah melakukan tindak jenayah.

“Kes semacam ini mendapat perhatian besar dari masyarakat. Saya yakin, kes seperti inilah seseorang berpotensi besar merosak hidupnya,” ujar Sheriff, menyatakan Kirsty sedang bersiap pindah ke England.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com