Monday 2 April 2012

Opps, Payudara IstEri Ice-T Menyembul di Runway


MAKSUD hati ingin membetulkan rambut yang tak terurus, payudara kanan isteri rapper dan aktor Ice-T, Coco, malah tersingkap. Kejadian memalukan itu dialami Coco di atas pentas runway milik desainer Richie Rich, di acara “Poplex Fashion Show” di kelab malam Lavo, 14 September .

Wanita 32 tahun ini memang dikenal memiliki ukuran payudara jumbo. Dan “kecelakaan” itu memang hanya menunggu waktu, sebab Coco terlihat mengenakan tube dress superpendek berbahan halus.

Rambut extension warna merah mudanya juga nampak berantakan di bahagian dada. Itu terjadi ketika Coco bermaksud membenarkan posisi rambut, bahan gaun halus yang dikenakannya malah ikut “turun”. Dalam keadaan terkejut, Coco langsung menutupi payudara kanannya menggunakan rambut extension. Demikian seperti dilansir Dailymail, Khamis (15/9/2011).

10 minit sebelum naik pentas, Coco cuba menjelaskan bahawa dirinya tidak sempat fitting, dan sadar bahawa gaun yang akan dikenakan sangat pendek.

“Bahan gaunnya sangat licin. Saya tahu akan ada kejadian seru nanti. Oh baiklah, itulah hidup. Apa yang boleh kita lakukan? Hari ini ialah hari menggoda. Tapi di rumah saya memang sudah terbiasa bertelanjang. Saat bertelanjang saya merasa bebas,” jelasnya kepada Celebuzz.

Nampak di bangku deretan pertama suami Kim Kardashian, Kris Humpries, dan aktris Kirstie Alley.

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com