Thursday 5 April 2012

Pelik..Seorang Lelaki Meminta Izin untuk Membuang Mayat di Tempat Sampah Tetangganya

Apa jadinya bila tiba-tiba rumah kita diketuk oleh tetangga dan dia bertanya "Maaf, boleh bantu saya membuang mayat di tempat sampah?"

Anthony Tyrone Clark, 20 tahun, telah ditangkap polis di Tacoma, Amerika Syarikat, kerana dicurigai telah melakukan pembunuhan setelah dia meminta izin jirannya untuk membuang mayat di tempat sampah.

Setelah meminta izin, mereka pergi ke tempat sampah yang dimaksud dan melihat mayat korban di sana. Sewaktu meninggalkan lokasi, si tetangga melihat polis dan melaporkan apa yang telah terjadi.

Menurut keterangan tetangganya, Clark berkata bahawa dia baru membunuh seseorang dan mayatnya ada di dalam rumah, jadi apakah mereka boleh membantunya untuk menyingkirkan mayat tersebut di tempat sampah di dekat situ.

Pada awalnya, mereka menyangka Clark hanya bergurau kerana dia mengatakan hal tersebut dengan tenang dan sambil tertawa.

Identifikasi korban belum diketahui, tetapi diperkirakan berusia 16 tahun. Korban meninggal kerana sebuah luka tembak. Clark yang menjadi tersangka telah ditangkap pihak berwajib.-www.idbite.com

About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com