Saturday 2 June 2012

Akibat mengantuk salah melakukan hubungan seks (sangka suami)

Hati-hati mengundang orang lain datang ke rumah dalam keadaan sudah mengantuk kerana seorang perempuan di Sydney, Australia, telah ditiduri oleh lelaki lain yang dikira suaminya.

Kejadian ini berlaku pada Selasa lalu dan menimpa sebuah keluarga di Sydney yang dirahsiakan namanya. Seorang imigran Nepal, Amit Hamal (21), yang bekerja sebagai tukang hantar pesanan makanan berhasil masuk rumah si pemesan.Ternyata si pemesan, iaitu pasangan suami isteri, tertidur di bilik yang berbeza.

Amit Hamal masuk ke bilik isteri pemesan makanan. Melihat tubuh montok di bilik tidur, si Amit tidak dapat menahan nafsunya sehingga boleh menggauli wanita yang tertidur tanpa paksaan. Ketika kejadian, suami sedang tertidur di bilik tengah.

Mangsa memesan makanan dari restoran India dan tak berapa lama Amit Hamal menghantarnya. Anehnya, si isteri (44) menyangka laki-laki yang menyetubuhinya adalah suami sendiri sehingga dalam keadaan tidur pun mahu melayaninya.

Dia baru sedar ketika Amit Hamal keluar rumah. Wanita itu terkejut dan segera membangunkan suaminya yang masih tertidur di bilik tengah. Polis Sydney segera menangkap Amit Hamal .

Dalam pemeriksaan, Amit membantah telah memperkosa korban dan berkata si wanita itu telah mengajaknya melakukan hubungan seks.

Amit Hamal pun mengaku sebagai keluarga kerajaan Nepal yang telah berhijrah ke Australia. Namun, pihak keluarga Nepal yang dihubungi polis Australia telah menafikannya.(link
)


About the Author

Anonymous

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
The Brightest Star © 2015 - Designed by Templateism.com